Z rynku FMCG

Aktywacje konsumenckie od Wawel

Poniedziałek, 19 października 2020 HURT & DETAL Nr 10/176. Październik 2020
W tym roku Wawel przygotował dla konsumentów liczne aktywacje z nagrodami. Mechanizm konkursu „Jedna to za mało” zachęca miłośników słodyczy do zapoznania się z bogatym portfolio czekolad z Wawelu – klasycznych 100 g (pełnych i nadziewanych) oraz dużych, w oryginalnej formie z całusami, a także gorzkich czekolad Premium z wysoką zawartością kakao.
By wziąć udział w konkursie wystarczy kupić min. 2 czekolady Wawel oraz opisać, którą z czekolad – i dlaczego – lubi się najbardziej. Odpowiedzi zgłaszać można na stronie www.jednatozamalo.pl . Co tydzień do wygrania jest ekspres do kawy oraz 100 bonów po 100 zł. Akcja trwa od 19 października do 15 listopada.



tagi: Wawel , aktywacja konsumencka , nagrody , konkurs , loteria , promocja , słodycze , czekolada , rynek spożywczy , przemysł spożywczy FMCG , hurt , detal , sprzedaż , handel , konsument ,